For everything you're worth

Datum: 2011-04-09 Tid: 13:51:44
Blir så enormt sugen på att beställa bikini när jag ser dessa bilder. Den svart&rosa randiga bikinin är snäppet snyggare än de andra (tyvärr kan man konstigt nog bara beställa underdelen på den), men den röda är en värdig tvåa. Finaste modellen verkligen, eftersom att jag föredrar axelbandslösa bikinisar (trots att de har en tendens att åka ner om man ska hoppa eller dyka).
 
Har precis ätit godaste lunchen på länge, bestående av kyckling, gräddsås med curry, kardemumma, kanel & lök och sedan cashewnötter, banan, kokos, ris och grönsaker på det! Hur gott som helst, rekommenderas starkt! Annars vaknade jag upp klockan nio imorse precis som igår, vilket är två timmar innan jag brukar stiga upp på helger. Så då fick jag helt plötsligt en massa tid att skriva & läsa. Har spenderat hela morgonen idag sittandes framför pianot och lärt mig en ny låt med solen skinandes in genom fönstret. Har bara ett ord för det: härligt.
Trackback