You appear just like a dream to me

Datum: 2011-04-11 Tid: 14:55:00

Det faktum att det var strålande sol när det var dags för mig att ta mitt pick pack och trava hemåt, gjorde att jag gick hela vägen hem med ett brett leende som fastklistrat på mitt ansikte och bokstavligen skuttade de sista stegen, haha. Första vårdagen det har varit tillräckligt varmt för att gå utan jacka, två tummar upp för det. Inte ens att jag nu antagligen måste spendera hela dagen till att plugga till syslöjdsprovet imorgon kan förstöra mitt humör just nu!

Kände att jag ville ta vara på solen & värmen så plockade ut solstolen, datan & mina solglasögon och satte mig ute på altanen. Himla skönt, det är nästan så varmt just nu så att jag funderar på om jag ska byta om till shorts istället. Annars så har dagen varit riktigt chill, morgonen började med tre timmars dans i idrottshallen. Förutom att man inte alltid fick välja själv vem man skulle dansa med var det faktiskt rätt roligt.
Postat av: MADDES

Jag hade en okej söndag. Hur har din vecka börjat?

2011-04-11 @ 15:05:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: josefin

jag hatar att köpa bikinisar, passar aldrig !

nu finns en bra bild på min nya bikini, vosst är den läcker ?!=)

2011-04-11 @ 18:53:10
URL: http://josefinsundin.blogg.se/
Postat av: anna

skönt att kunna sitta på altanen :)

2011-04-12 @ 11:03:42
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback