For this I need no words

Datum: 2011-04-17 Tid: 17:37:43
Sommaren har alltid varit min favoritårstid med sommarlov,värme & min födelsedag, men just nu i detta ögonblick och de flesta andra nu för tiden känner jag inget kan mäta sig med vårkänslorna! Så himla underbart att få återse solen igen efter nästan ett halvår med mörker och en känsla av instängdhet. Är ett mysterium för mig hur jag har lyckats överleva vintermörket, har saknat solen, den ljusblå himlen och de härliga sommarlåtarna som spelas på radion något enormt. Men känner nu att jag under hösten och vintern inte levt ut till fullo, har gått som i ett slags ide och bara gjort tillräckligt mycket för att dagarna ska passera. Inget speciellt minnesvärt, inget som får en att minnas exakt det ögonblicket, den känslan och den platsen. Dagarna, månaderna och klockslagen har bara flytit samman i väntan på ljusare tider.
Sitter just nu ute i solen och njuter för fullt, med dörren öppen, musik i hörlurarna, leggings som slutar precis vid anklarna, ballerina på fötterna och solglasögon på sin rätta plats: på näsan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback