En söndag utan ångest

Datum: 2011-04-24 Tid: 13:11:28
Hade på mig en rosa färgklick och virkat dagen till ära igår. Det blev en lyckad middag, ännu mer lyckad efterrätt tillsammans med trevligt sällskap. Med andra ord en grym och mysig påsk! Annat än att jag nu känner mig som att jag lagt på mig ett par kilon (blev ju bara mer och mer god mat) och dessutom är så trött att jag skulle kunnat sova till klockan två idag, så kunde det faktiskt inte ha firats på något bättre sätt med grillpremiär och skinande sol.
Sitter nu ute på altanen, solar benen & tänkte att jag nu en gång för alla ska skriva klar spanskan och sedan bli av med den, innan jag kilar vidare vid tre för dans. Vägrar den vanliga söndagsångesten idag. Delvis för att det fortfarande är en dag kvar på ledigheten och även för att jag har haft en så bra lov att jag inte vill förstöra en enda dag med den känslan.
Postat av: Matilda Affliction ~Självförtroende~

Glöm inte att om du kommenterar mera gånger har du större chans att vinna :)



http://todaysaffliction.com/2011/april/manadens-blogg.html

2011-04-24 @ 17:37:03
URL: http://todaysaffliction.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback