Tv-serien som håller måttet!

Datum: 2010-09-22 Tid: 23:13:24
Satt och kollade på ett Vänner avsnitt tidigare ikväll. Vet inte riktigt hur många gånger jag har sett alla de där avsnitten, säkert mer än tre gånger haha. Men jag tröttnar verkligen aldrig. Vänner är en utav de tv-serier som jag kan kolla hur många gånger som helst, även fast det är ett avsnitt som jag redan sett minst två gånger tidigare. Lika roligt varje gång ju! :D Det pratades ju om att det skulle bli en långfilm av serien, men har inte hört så mycket mer om det nu. Men man undrar ju då, hur ska det vara då när i princip alla är över fyrtio nu? Ska de vara en film om hur deras liv är när alla rollkaraktärer är medelålders? Men en sak är säker i alla fall, kommer aldrig tröttna på Joey Tribbianis "How you dooooing?", Phoebes galenskaper eller Chandlers konstant dåliga skämt. Haha älskar allt med den serien :)

Härligt gäng det där♥

Bild tagen ifrån Expressen
Postat av: rebecca

Kan inte annat än o hålla med dig med Vänner! :)



svar: Tråkigt när det blir lite för mycket plugg :/

2010-09-22 @ 23:22:47
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Ellaah - en blogg om mode, och mitt liv -

I LOVE VÄNNER :) !!!

Sv; Jag kollar på svampbob x)

KRAM

2010-09-23 @ 06:51:58
URL: http://ellamee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback