Mysimys med helg!

Datum: 2010-11-20 Tid: 20:04:00

Såhär trött var jag på sista lektionen i fredags, så jag och Johanna bestämde oss för att ta oss en liten tupplur...på bordet, haha.

Jaaaaaa! Blev sådär über glad som man bara blir sällan, när jag upptäckte att Hulu - samlingssidan där de flesta amerikanska serier läggs upp - hade samtliga avsnitt från och med säsong tre av Psych! Nu vet ni vad jag ska göra hela helgen, haha. Nä faktiskt inte riktigt hela helgen. På söndag har jag ju dansuppvisning hela dagen, och sedan har jag ju både lite so och plugga på till våran redovisning som vi ska på tisdag inför en riktig jury(!), att göra. Känns verkligen super kul att vi blev nominerade i teknikpriset för Brobel med våran uppfinning, men lite pinsamt är det att stå där inför riktiga proffs och berätta om den.

Om du vill veta mer om Brobelprojekten som jag ganska ofta skriver om, kollar här och här då, eller kika in under nya kategorin "Brobel"!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback