Roligt med tre nomineringar

Datum: 2010-11-16 Tid: 19:08:51


Har verkligen haft en super bra dag, fick reda på att jag nu blivit nominerad i tre Brobeltävlingar. Hur roligt som helst! Hade matteprov också på morgonen vilket gick jätte bra, skönt eftersom att matte inte riktigt är mitt ämne(till skillnad från språk, kemi & biologi och slöjd, som jag gillar mer och tycker att jag är bättre på).

Känns som att jag ätit massor med mat idag, haha. På lunchen var det fiskgratäng, på hemkunskapen direkt efter gjorde jag och Johanna indisk kyckling och när jag kom hem skulle mamma göra spenatpaj. Herregud säger jag bara, min mage är definitivt inte tom det är en sak som är säker i alla fall. Nä, nu ska jag ta fram symaskinen och göra klart de där byxorna till slöjd-delen av Brobel också :)
Postat av: jenny

kul

2010-11-17 @ 10:34:12
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback