three weeks to Spain

Datum: 2010-06-28 Tid: 12:56:00

Godmorgon :D Alla sovit gott? Det har jag iaf, för en gångs skull. Vaknade helt utvilad. Skööönt. Annars kan jag vakna lika trött som om jag bara sovit några timmar, fast jag egentligen sovit runt 9-10 timmar. Fast det är ju bara på helger och när man är ledig, som man kan sova så mycket. Annars om det är en vanlig vardag med skola dan därpå, så tror jag inte ens att jag sover 8 timmar. Men då är det ju för att man måste gå upp tidigt "/

Jaha. idag händer nog inte så jätte mycket, tror att vi skulle åka och klippa oss. Det är väl typ det enda som är planerat. Men sen tror jag oxå att jag ska gå ut och sätta mig i solen och jobba på brännan lite. Man vill ju vara lite brun när det är sommar. Istället för att gå runt och se ut som ett spöke. Haha.

Idag är det exakt tre veckor tills vi åker till Spanien! Ååh så skönt det ska bli med två veckor sol och värme. Då ska man bli brun asså. Kommer inte känna mig nöjd om jag blir jätte brun på kroppen men iinte i ansiktet, som jag brukar bli. För min syster blir röd som ett stoppljus i ansiktet, och får då jätte mycket färg. Medans jag blir brun på kroppen. Men av någon konstig anledning inte blir det i ansiktet. Så det ser alltså ut som om jag har clownsmink i ansiktet, ni vet sånt där jätte vitt puder elr något. Ja, man ger iaf de andra något att skratta åt. För om jag såg det på någon annan tror jag oxå att jag skulle gapskratta. Men inte när det gäller en själv, då är det ju lite svårt att se det roliga i det.







Tre härliga bilder från när vi var i Barcelona, för två år sedan.

Och den 19 Juli blir det Spanien igen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback