Fia med knuff - With a twist

Datum: 2010-06-26 Tid: 17:24:54

Så då är det alltså en helt ny dag, och dags för nya tag.

Någon som sett The house bunny? Såg den för några dagar sedan. Såå jävla kul asså! :D Den är nog seriöst den roligaste filmen jag sett, höll på att garva ihjäl mig vid flera tillfällen, kan jag säga :) Om ni inte har sett den, gör det! Ett riktigt rolig film asså :D



Har inte orkat/hunnit blogga de senaste dagarna, men får ta ikapp det sen :)  Tänkte ladda upp lite av bilderna från midsommar, men de är inte så många eftersom kamerabatteriet tog slut jätte snabbt.. Tråkigt ja vet, men vad ska man göra liksom.

Idag har vi haft flera besök, första gången vid halv tolv och sedan vid halv två, Så jag är ganska slut nu, kan man säga. Men vi hade iaf roligt :D Spelade Fia med knuff - med specialregler. Haha :D hade några shackpjäser med oxå. Kungen var överlägsen och kunde röja alla i sin väg,  och gick både fram och bakåt. Och juste det, den hade nio liv (som en katt), så den var helt omöjlig att döda xD Så därför uppfann vi självmordsbombaren (HAHA). Den tog tre liv men det var som sagt ett självmordsuppdrag. Fia med knuff som annars är ett ganska fredligt och lugnt spel, blev alltså heelt annorlunda. Värsta kriget haha. Men ja, det var riktigt roligt, fast ett evighetsspel. Men det är bara att prova, kör vanliga fia med knuff- regler och sedan hittar ni bara på några. Ett spel som garanterar mycket skratt :D Haha nu låter jag väl som en reklam, "köp den här och dina tänder kommer bli rena på ett kick" xD Men ni fattar iaf vad jag menar, lite som ett tips bara :) För att få lite omväxling i spelen, och låta din kreativa sida jobba.


Nu ska jag nog sätta mig och kolla på film på voddler, In search of a midnight kiss, tror jag den hette. Uppdaterar nog senare. Hejdå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback