It's a good day today

Datum: 2010-06-23 Tid: 21:20:00
Värsta träningsvärken idag asså! Tränade nog hårt igår, och glömde strecha. Ett gott råd folk, strecha alltid efter (och helst före) ett träningspass. Så slipper ni gå runt flera dagar efter och ha ont. För det är inte kul, kan ju knappt sätta mig på en stol utan att det gör ont. Ja ni fattar..

Idag var det iaf jätte fint väder, lite mer än 25 grader. Så jag och min syrra gick och badade. Det var sköööönt :D
Det var visserligen kallt i vattnet först, men det blev ju varmare. Tog massor med fina bilder oxå. Som nog kommer upp senare. Ni då, Haft en bra dag?



En lite fin bild, jag tog idag, på blommorna som stod på köksbordet :)

Nä, nu måste jag gå och äta något, är fan skit hungrig.

Bye





Postat av: thaipinnen ♥

sv; ja änså länge gör jag de, men efter jag har gjort 50 st så kommer det kosta 20 kr:)

2010-06-23 @ 22:23:41
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback