Sommarlov

Datum: 2010-06-17 Tid: 00:02:21
Äntligen! :D ja idag hade vi alltså skolavslutning. Känns som halva sommaren har gått innan vi nu äntligen har sommarlov. Men jag trodde att eftersom vi slutade så sent- 16 Juni- så skulle vi få börja senare än alla andra i höst..men nej nu är det tydligen så att vi till och med ska börja TIDIGARE än vanligt -.- Åh, vad irriterad man blir. 

Det var skönt att det var riktigt varmt nu på skolavslutningen. Fast det var ju ganska jobbigt att stå en och en halv timme och kolla på showen. Men sen va det betygsutdelning med mera. Blev väl sådär nöjd med mina betyg. Trodde jag skulle få lite bättre i vissa ämnen eftersom jag ändå har mvg i princip vartenda prov. Men fick i alla fall inga g:n. Bara Vg och Mvg. Det blir väl lite bättre betyg sen i nian när de är mer villiga att ge högre betyg, eftersom de är slutbetygen då.

Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg min ansvarslärare, som var klädd i en orange regn-poncho typ, och en grön hatt, som vissa har när de är ute och fiskar. Och till slut..ett fiskespö. Såg hur kul ut som helst haha. Han skulle iaf upp och sjunga "Jag går och fiskar..och tar en tyst minut..åker ut, ut och fiskar.." (det trodde man ju verkligen inte).

Sist på dagen, vilket var ungefär klockan tolv elr något, skulle vi ta lite bilder oxå. Det måste man ju. Gruppbild, på kompisarna och så. För sen kommer man ju inte träffas allihopa igen förrän på länge. Men hälften protesterade såklart på att vara med på bild,



Ja här är hela gänget :D (förutom killarna som inte ville vara med på bild)

S O M M A R L O V!! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback