Smoooooothie

Datum: 2010-06-22 Tid: 16:17:57


Sitter här och äter min smoothie, som jag har gjort :D

Smoothie:

* Mjölk
* Lite naturell yoghurt
* Hallon
* Blåbär
* Banan
* Isbitar (för att den ska vara riktigt kall)

I vanliga fall skulle jag även haft i jordgubbar, men de var tyvärr slut här hemma.



Man behöver inte alltid äta marabou för att få lite mer mm.. i livet :D

Yummy yummy :D

Det är dessutom roligt att göra den, man kan ju liksom lägga i nästan vad som helst som man vill ha i. Inte lika roligt att diska den dock, men men.. sånt måste ju göras.

Bäst av allt: Den är ju nyttig oxå! :D

Btw, fint och varmt väder det var idag :) Skönt som alltid :D


Ha en bra dag, allesammans! :D

Kram♥

Postat av: Emelie

sv: jaa halsbanden är väldigt bra att matcha med olika plagg. Jag hör av mig om du lyckats vinna något.

Antar att det blir imorgon jag utser vinnare!

kram!

2010-06-22 @ 18:46:56
URL: http://dotteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback