Vaaarmt

Datum: 2010-07-11 Tid: 18:49:57
Typ enda dagen som jag faktiskt mått dåligt av att det är så varmt. Fick huvudvärk och blev så trött och orkade knappt någonting, på grund av värmen.

Idag har jag iaf varit ute och sprungit med pappa. Blev lite tidigare på morgonen eftersom mormor och morfar skullle komma sen. Och jag måste springa innan frukost eller vänta väldigt länge efter jag ätit något, för annars får jag sån otrolig håll att det känns som jag ska svimma. Så innan klockan ens slagit tio var jag faktiskt ute och sprang. Fast idag kändes det inte sådär jätte kul att ge sig ut och springa. Dels för att jag helt enkelt bara inte hade lust. Utan jag "tvingade"  mer mig själv att springa. För att det var någon vecka sedan jag senast sprang, och jag ville komma in i det igen. Speciellt nu när vi ska till Spanien i två veckor. Och andra anledning var att det var så jäkla varmt, redan då liksom. Men jag gjorde det iaf, det var bara att ta på sig träningsbehån och shortsen - som är min standarklädesel nu när jag springer i sommar - och ge sig ut och springa.

Det är bara att bita i det sura äpplet och göra det, helt enkelt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback