Summer feelings

Datum: 2010-07-09 Tid: 23:09:23
Hellu alla söta och glada :) Dålig uppdatering, jag vet.. Men nu är det ju så att det är sommar, och då sitter man ju inte bara inomhus och latar sig, när det är så soligt och härligt ute. Så nej, det har jag inte gjort heller. har varit rätt busy busy de här senaste dagarna. Och jäääklar vilket sjukt bra väder! :D Det gillas mycket :)

I onsdags var jag med bästa vännen, Johanna. Hade kul som vanligt :) Pratade, hoppade studsmatta, åt ice cream, kollade på film (eftersom båda blev så sega och inte orkade göra något annat). Det blev American dreamz, eftersom ingen av oss sett den. Sen körde vi lite "Vem vill bli miljonär" oxå :) Haha, vi fick värsta skummaste frågan. "vad gick jesus på?" Och så var ett av alternativen: LSD(tv). Eeh..? Normalt right?

I torsdags satt jag ute och solade, vid tolv. Först hade jag kjol, och axelbandslös topp. Men en eftern en åkte de av och till slut satt jag i bikini. Haha, ja men det var ju så varmt, så det bästa var att ha på sig bikini. plus att jag är väldigt bekväm i det oxå. Men sen blev det att jag skulle hjälpa till och olja altan. Efter lunchen gick jag, min syrra och elis och badade. Vattnet var faktiskt rätt varmt så det var bra. Sen spelade vi poker, som jag vann på, ofc haha :) På kvällen spelade vi mitt nya Need for speed- spel och kollade vi på Johnny English. Haha, skönaste filmen ever. rekomenders starkt! satt och skrattade så mycket att jag fick ont. Haha. Den är bäst. Så har ni inte sett den så har jag bara en sak att säga: Gör det! Ni k,ommer inte ångra er. Ja om ni har samma humor som mig då. Hade köpt den filmen, need for speed- spelet och en ratt (till playstation 2). Allt köpt från CDON. Haha, ja jag kan ju säga att jag inte kommer att vara ute lika mycket, inte nu när jag har mitt bilspel.

För er som inte vet, kan jag ju berätta att jag är helt Crazy i bilspel. I absolutly love it! :D Bästa spel man kan köra är bilspel, enligt mig. Någon som håller med?




Haha, lite överdriven hår reklam? ;)


Waterfight, hell yeah! :D


Haha, pokerface ;)




Hihi, min stooora förmögenhet :)





Så nu äre slut på denna bildbomb. The End.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback