S like in Sunday

Datum: 2010-07-05 Tid: 14:47:30

Ledsen, kunde inte uppdatera igår, eftersom det är något seriöst fel på denna dator :( Usch, så jobbig alltså, den stänger av sig, helt av sig själv, bilden har stannat och man har inte kunnat göra någonting. Blev riktigt irriterad förut när jag suttit och fixat massa saker och så  stängde datorn av sig, utan att spara något av mina saker sparats. Ett riktigt "happy moment"... Och sen på kvällen när jag hade tänkt att skriva lite på bloggen så ville den inte ens starta. Suuuck. Just my luck. Så jag vet inte om vi kommer att vara tvungna att lämna in den elr något. men en sak är säker. Något är riktigt fel, eftersom den krånglar hela tiden. Men jag hade tänkt skriva lite om min dag igår, men får väl göra det nu istället :)

Först var jag och badade med Elis, och solade lite och hade det mys. Och efter det blev jag sugen på att spela cricket, har ju inte gjort det på jätte länge. Så då gjorde vi det ett tag. Sedan skulle vi äta. Och det blev riktigt goood mat. Grillad kyckling, klyftpotatis, massa goda såser, grillade majskolvar och grönsaker. Och när jag var så sjukt mätt, eftersom jag hade ätit så himla mycket av allt de goda. Så åkte pappa och köpte jordgubbar och glass. Så ja det slutade med att jag var så mätt att jag trodde att jag skulle spricka.  Haha, men det gjorde jag såklart inte, men tror jag la på mig ett kilo..eller två. Haha :D Har jag sagt att jordgubbar är gott? Ja, det har jag. Men måste nog säga det en gång till. Jordgubbar är gott :D Såå gott :)











(blev lite av en bildbomb hära, men så kan det bli haha)
På kvällen hände det inte så mycket, kollade på en film bara :) Definitly, maybe. Gick på trean, från klockan nio. Någon som såg den? :)

Rätt bra film, faktiskt. Stort plus för att den inte var lika förutsägbara som alla andra Amerikanska romantiska komedier. Som  handlar om, i princip, samma sak allihopa. Så denna var en liten annorlunda, och blev därför mycket bättre. Ryan Reynolds, som var med i "The proposals", spelade den manliga huvudrollen. Och för er som inte sett "The proposals", kan jag rekomendera den. En väldigt rolig komedi, med Sandra Bullock. Som definitivt är värd att se.

Nu blev det ganska mycket filmtips, men kan inte hjälpas haha :D Btw, är jätte trött, eftersom jag inte kunnat sova så bra idag. Var så sjuukt varmt i mitt rum. Och det hjälpte ju inte precis att just då kom jag på värsta bra storyn, som jag då var tvungen att skriva ner. Såklart. Man vill ju inte riskera att glömma allt, när man väl kommit på massor med saker. Men det är ganska typiskt att jag alltid ska komma på sånt, när jag precis ska somna. Så det blev alltså sent för mig igår. Och det har resulterat sig i att jag gäspar väldigt mycket, och huvudvärk. har lite förhöjd temperatur oxåm så det kan ju vara därför oxå.

Aja, nu sitter jag iaf ute och skriver lite, på min berättelse hah :) Skönt det är här ute, vet att jag sagt det massor med gånger. Men man måste ju ta vara på det fina vädret, nu när det är varmt och soligt, det är ju trots allt bara sommar tre månader här i Sverige. Så jag tänker  iaf njuta fullt ut av värmen och solen, för snart är det höst igen och  då blir det kallt och tråkigt. 

Snart blir det mat, och efter det Skärholmen :) Kolla in lite reor och så.

Ha de gött :)
Love/ Jessica

Postat av: simone

snygg du är pinglan ;)

2010-07-06 @ 17:09:27
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback