New arrivals

Datum: 2010-07-10 Tid: 19:20:43

Mina nya, fina kläder :)





♥Jeansjackan i Mc-modell. Åh jag älskar Mc-modellen, på både skinnjackor och jeansjackor. Skirsnygga! Denna kommer från Gina Tricot.

Spetslinnet i svart kommer oxå från Gina Tricot.

Det svarta och röda linnet, med snygg snörning i ryggen, kommer från Bik Bok. Fyndade dessa två för lite under en hundralapp. Snygga.

Solglasögonen, Lindex.

Vanligt svart linne (Första bilden) kommer från H&M.

Är verkligen jätte nöjd med alla nyinköpta kläder. Speciellt mitt spetslinne från GinaTricot, ligger mig varmt om hjärtat. Provade den först i en affär, fast i aprikos/ljusrosa. Men sen kom jag på att jag ville ha ett svart. och då fanns det naturligtvis inte min storlek. Min vanliga tur alltså. Men sen i andra Gina Tricot affären vi gick in på hittade jag, längst bak, exakt rätta storleken. Så jag blev jätte glad.

Hade blivit perfekt om jag kunnat köpa shortsen från Lindex, som jag spanat in sen länge. Men fanns tyvärr bara storlekar över 40 på dem kvar. Och det skulle varit alldeles för stora för mig. Usch så tråkigt eftersom jag verkligen gillar de där shortsen och ville ha just ett par jeansshorts, eftersom de jag har nu är lite för små känner jag.

Så, nu vet ni vilka shorts det är jag snackar om. Någon som har dessa i storlek 34-36, som de inte vill ha längre? Vet att det är en stor chansninge, men man kan ju alltid försöka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback