Myggbett, bad och minigolf

Datum: 2010-07-10 Tid: 18:37:43
Myggbett (som faan), bad och minigolf är alltså min dag än så länge. Blev uppdragen vid halv nio imorse. kan säga att jag aldrig gått upp så tidigt denna sommar. Inte nu när jag varit ledig. Men en dag kan man väl stå ut med det. Vi skulle alltså promenera till Lida, med Lotta och Elis och äta frukost där. Vilket var jätte mysigt. Men fy så svettig man blev, det var ju så himla varmt även fast klockan inte var så mycket. Efter frukost mackan, som var super god, blev det mycket bad. Och jag kan säga att vattnet var jätte vrmt, så det var awesome :D Frös inte ens när jag hoppade i. Ååh, gud vad roligt det var att hoppa från den där bryggan :) Såå kul :) Så jag hoppade och hoppade och hoppade och...wait for it..hoppade! :D hahaha. Men jäkligt kul var det iaf. Sedan när vi torkat, bytt om till vanliga kläder så blev det minigolf. Kul eftersom jag inte kört det på väldigt länge. Men..idag gick det inte bra. Haha blä så dåligt det gick. Jaja, kan ju alltid skylla på bollen..eller klubban. Fick in "snitsen" i slutet iaf, men då var det just det. Slut. Haha, sen gick vi hem igen. Alla var trötta och sega. Och när jag kom hem var jag trött som..ja vet inte vad. Orkade inte göra någonting, var väl en blandning mellan trötthet (från att inte sovit så mycket, eftersom det var svårt att sova när det var så varmt och alla mina myggbett kliade) och trötthet från att ha gått så pass långt.

Sitter typ och kliar på mina hundranittio myggbett.. Nej nu kanske jag överdriver, men jag skojar inte om att jag är helt myggbiten på hela kroppen. De har attackerat mig hela dagen. Typ valt ut mig som deras offer. Så jag har säkert minst fem myggbett på vardera ben och fem plus några till på armarna och axlarna. Jävla myggor...

Men men, happy thougts. Det har varit en härlig dag iaf. Hoppas alla andra hade det lika bra :D Pusspuss :*)


En lite feg Elis? Yepp. Själv var man värsta vatten monstret. haha :)

Baaad :)

Hopp! Haha, älskar't

Minigolf ;)

Haha, jädra bäck asså. Antingen hamnade min boll i bäcken eller utanför banan.

Experten själv.. ^^

Sara hittade en liten rolig "ö" mitt i minigolfbanan. Självklart måste hon hoppa på den. Går ju inte att ha på något annat sätt. Haha, pose! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback