Mode är något man följer, stil är något man har

Datum: 2010-07-11 Tid: 20:46:56
Just nu insperas jag av ljusa pastellfärger, blommigt, ena axeln bar, axelbandslösa sommar klänningar och fina shorts, som man kan matcha till nästan allt. Härligt värre!


Så här skulle jag vilja gå klädd. Jessica Alba bär upp den supersöta klänningen på bästa sätt. Med ett litet, flätat, brunt skärp i midjan. Snyggt!


Jag håller inte riktigt alltid med alla som säger att Olivia Palermos stil är oklanderlig. Men just den här outfiten prickade hon verkligen in alla rätt. Enkelt med vita shorts och vitmönstrad topp. Pricken över i:et blir koftan, från Topshop.


Jag tycker att det är sjukt snyggt med ena axeln bar, gärna på en klänning. Denna sitter helt perfekt på den sextonåriga "New moon & Eclipse" skådespelerskan, Dakota Fanning.


Jag älskar blommigt, så somrigt och härligt. Denna klänning satt utmärkt på förre detta "The Hills" stjärnan Lauren Conrad Även hon sätter ett skärp i midjan. Ett snyggt och enkelt sätt, som jag gillar väldigt mycket, att piffa upp en outfit.


Dessa shorts var verkligen ursöta. Med den höga knuten i håret, blir hela Kristin Cavallaris outfit söt som socker. Hade varit finare med lite färg på toppen eller så, men svart funkade ändå. Snyggt att matcha med röda naglar till.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback