I skrivande stund..

Datum: 2010-07-02 Tid: 21:01:35

..sitter jag ute, på vår - nästan färdiga - altan. Med datorn, ofc. Och lyssnar på musik på Spotify. Blev jätte glad när jag såg att internet faktiskt funkade här ute. Det trodde jag inte. Så det blev en väldigt glad överaskning. Det var jätte skönt när jag satte mig här ute, solen sken fortfarande här, och det var varmt. Nu blåser det istället, ganska mycket faktiskt. Så det är lite kallt, eftersom det är skugga här oxå. Men men, man kan ju inte få allt och jag är långt ifrån besviken just nu. Har suttit ute hela dagen i bikini. Det har ju varit 25 grader varmt ute idag, strålande väder alltså! Så jag smörjde in mig (ett måste i den här sommarvärmen), tog ut en bok, solglasögon och vatten, och satte mig mitt ute i solen. Åh det var verkligen härligt. Även om jag var tvungen att gå in lite emellanåt, dricka lite och ta en liten paus, för att det blev för varmt och jag svettades så enormt. Jag skämtar inte, efter en halvtimme var jag alldeles röd i ansiktet. Och solkrämen rann bara nerför ansiktet. Nu låter det säkert som om jag är värsta svettlurken. Haha. Men det lovar jag, det är jag inte. Skyller på den otroliga värmen, haha. Nä men det är sant. Så det var faktiskt en väldigt skön dag. Vad hade ni för er denna soliga dag?

Det som var sjukt oxå - men bra - var att efter att jag suttit en timme ungefär i solen, hade jag blivit jätte brun. hade värsta bikiniranden på benen (från mina shorts) och precis i kanten av bikiniöverdelen. Så jag fick gå in och ta på mig bikiniunderdelen oxå. Man vill ju inte vara brun upptill och alldeles vit nertill. Haha, skulle nog se ganska kul ut. Lite som en zebra, med vita och bruna ränder. Hahaha. Men nu är man  lite brun iaf, ganska mycket brunare än jag var innan, om jag får säga det själv. Lite "förarbete" innan Spanien bara. Där ska jag bli brun som en pepparkaka. Haha, ja, vi får se om DET händer.



Så länge jag kan andas - fjärde och sista boken, i Twilight sagan. Kändes lite passande att läsa om den efter att ha varit och sett Eclipse. Så nu har jag läst ut den oxå, lite tråkigt. Men man kan ju alltid läsa om den..haha. Gick väl ganska fort, lite mer än 550 sidor, på två dagar. Men, ja vad ska man göra om man läser snabbt? Och den är ju så jääävla bra oxå. Helt klart den bästa av alla böcker. Ett måste att läsa. Så underbar. Och vem vill inte ha något riktigt bra att läsa på stranden? Vet att jag vill det iaf...




Tog lite fina bilder oxå, när jag ändå var ute. Älskar dessa färger, på blommorna.
Så..färglada liksom. U n d e r b a r t ♥

Nu ska jag ta mig en glassbåt och spela lite Sims 3 här. Det blir gött :D Kanske uppdaterar lite senare.
Hejdå alla sötnosar♥

Postat av: Karro

Jag läste Night world 2 & 3 på fyra dagar... båda på cirka 650 sidor var... xD

2010-07-02 @ 22:17:04
URL: http://nkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback