House of night

Datum: 2010-07-18 Tid: 20:44:19


Betrayed, andra boken ur House of night - serien. Som är skriven av P.C. och Kristin Cast (Mor och dotter). En annorlunda vampyr serie. Som har mycket nytt att tillföra de vanliga vampyr myterna. Jag var fast innan jag ens läst ut första boken. Håller alltså på att läsa den här boken, försöker att läsa ut den innan imorgon, eftersom vi ska ta med trean, fyran, femman och sexan i serien till spanien. Men för att kunna läsa de andra, måste jag ju läsa ut den här först. Nästan 400 sidor är den på, och jag är väl ungefär på hundra. Och den är på engelska också, så det går ju lite långsammare att läsa. Aah..och jag som tänker att jag kan läsa ut den tills imorgon..visst. När man har så mycket annat att göra tills imorgon. Känns ganska omöjligt, men jag ska klara det! Jag lovar. I'm gonna make it. One way or another.


Alla böcker som finns (än så länge) i serien. Rysligt bra är de i alla fall.

Postat av: SIEL

haha jamen den är fin :D

2010-07-18 @ 21:19:21
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Karro

Glöm inte "Burned", den har funnits ett tag nu... fast bara inbunden :(

2010-07-20 @ 11:18:07
URL: http://nkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback