Everybody dance

Datum: 2010-08-29 Tid: 19:46:25


Idag började min dans igen, super kul
! :D Har gått på dans i ungefär tre år nu, och tycker verkligen att det är den absolut roligaste träningsformen. Även om jag faktiskt gillar att springa också. Men ah, vad det kändes när vi körde styrka idag. Tränade faktiskt ganska mycket i somras, men eftersom jag blev förkyld i början av augusti så är alla spår av någon bra kondition borta. Men det är ju ändå bäst att tänka positivt. Det är ju bara att  träna upp sig igen. Förhoppningsvis snart.

Bilden är från när vi körde Breaking dishes, förra terminen
.




Postat av: TOVE GUSTAFSSON

SV: de e bara bra med mig! skoltrött! hur e det själv? :)



Å va kul med dans! vad är det för dans?

2010-08-31 @ 16:43:34
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback