All we want is fantasy, but reality is what we get

Datum: 2010-08-18 Tid: 16:57:32
Tog en skön långpromenad idag, när det var så soligt och fint. Det var verkligen super härligt :) Dock är det lite tråkigt att jag inte kan springa nu när jag är så förkyld, det får bli när jag är frisk igen. Men innan dess så blir det att ta det relativt lugnt.

Finns inte så mycket att säga, sista dagen på sommarlovet idag för mig. Tror inte riktigt att jag fattade förrän igår att det här verkligen är slutet på sommarlovet. För några dagar sedan när alla frågade om skolan började snart för mig, var mitt svar, Ja usch, jobbigt. Men samtidigt tänkte jag att det var länge kvar och det inte var någon idé att stressa upp sig för det ännu. Men tiden går fortare än man vill och imorgon är det skola igen, vare sig jag vill det eller inte. Då ringer klockan tidigt och jag har inget annat val än att pallra mig upp och göra mig iordning. Visst jag har ångest, har verkligen inte lust att gå tillbaka till skolan igen. Inte med alla läxor, prov, lektioner och all press. Men just nu känns det faktiskt okej i alla fall. Få se jag tycker om det imorgon... Men känner ändå att det inte finns någon anledning att tillbringa min sista dag på sommarlovet full med ångest. Ja menar, skolan kommer börja oavsett vad jag tycker om det. Så det är bara att acceptera det. Just make the best of it.

Jag är jätte glad för allt roligt jag har gjort i sommar, för alla roliga minnen. Haft en riktig skön sommar, så det kommer jag tänka på när det blir höst och alla rutiner börjar med skolan och allt. För då blir det lite lättare, och det är ju ändå inte sådär super länge kvar tills det är sommar igen, längtar redan♥

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback