Tar en paus, eller något

Datum: 2013-01-04 Tid: 20:09:56
Känner att den här bloggen har blivit så himla tråkigt på sista tiden, förlåt för det. Har inget superroligt att dela med mig av eftersom att det mest är plugg, jobb, skola, äta, sova. Inte nu när det är lov kanske, men fotar inte så mycket heller annat än instagramfoton och liknande, kommer knappt ihåg senaste gången jag shoppade och det är inte som i somras när man bara kunde gå ut och ta fina bilder och lägga upp här som outfitbilder. Känner att jag prioriterar mycket andra saker framför att skriva här. Speciellt nu när det kommer så mycket på en gång, allt det här med USA, kommande skolarbeten och så ska jag försöka klämma in så mycket jobb som möjligt mellan det. Gillar mer att skriva på min utbytesblogg (här) nu så kanske tar en paus härifrån ett tag, eller bara skriver lite då och då när jag känner att jag har något vettigt att lägga upp. 
 
Idag har jag i alla fall spenderat nästan hela dagen till att skriva klart allting inför stipendieansökningar, pluggat och läst svenskaboken. Nu alldeles strax ska jag iväg och träffa ett par kompisar. Ska jobba imorgon så sent blir det inte dock. Ni får ha en fin kväll!♥

En liten bildbomb med fina minnen från förra året.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback