SLEP-test, thailunch och second hand shopping

Datum: 2013-01-02 Tid: 21:20:36
Klev upp tidigare än vad jag gjort på en hel vecka idag. Skulle nämligen åka och göra SLEP-test (engelska hör-och-läsförståelse som behövs för att bli godkänd som utbytesstudent av amerikanska organisationen för er som inte är lika insatta som jag och andra utbytisar haha). Det tog ungefär nästan exakt en och en halv timme att göra och efter det så mötte jag upp Mandisen och så gick vi och åt lite välbehövlig lunch. Efter ett par timmar gick vi in och second hand shoppade på myrorna och stod och kikade på alla böcker tills de stängde.
 
Second hand shopping är superbra för bokälskare som jag som annars slukar böckerna så snabbt att det inte känns fullt så värt att köpa dem helt nya för en betydligt dyrare peng. Dock brukar jag läsa om de bästa böckerna ett par gånger, så lite värt är det ju ändå, men de flesta på Second hand affären är i jättebra skick så då får man ändå mer för pengarna.
 Thailunchen satt rätt bra den, YUM!
 
Förresten till dig som kommenterade anonymt och frågade om intervjun var svår osv.jag förstod inte riktigt exakt vad det var du syftade på. Men om det är utbytesårsintervju hänvisar jag dig till min utbytesblogg HÄR, där jag skrivit om intervjun och vad de ställer för slags frågor t.ex. Om du undrar något mer, vill ha mer specifik information eller om jag var helt ute och cyklade här och missförstod frågan så är det bara att kommentera igen!
Postat av: Lina S

Mums :)

2013-01-04 @ 15:10:15
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback