Jobb, jobb, jobb

Datum: 2013-01-03 Tid: 21:41:06
Idag var planerna att ta en skön sovmorgon och sedan ägna dagen till att plugga (ja, även om man har jullov så kommer man inte undan det tyvärr). Blev dock helt ändrade planer och fick snabbt byta om, fixa mig och ta första bästa bussen till jobbetVar så otroligt mycket människor där så det behövdes verkligen en extrapersonal. Inte mig emot, lite extra pengar till USA tackar man ju inte nej till! Har sprungit runt som en tok idag till stängningstid för att det har varit så mycket att göra så nu tänker jag faktiskt ta det lugnt resten av kvällen, även om jag egentligen planerat att jag skulle röja undan en del plugg. Kan säga att ett arbetspass nästan är som ett träningspass, får alltid träningsvärk efteråt och idag gick jag nästan hela vägen hem också för att jag ville ha lite extramotion. Så bra och välspenderad dag!
Såhär fint och lantligt såg det ut i höstas när jag var påväg till jobbet, inte riktigt samma utsikt nu på vintern såklart då.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback