Thank God it's Friday

Datum: 2012-10-26 Tid: 20:20:55
JAG ÄR SÅHÄÄÄR GLAD ATT DET ÄNTLIGEN ÄR HÖSTLOV!!!!! ♥
 
Hela den här dagen har faktiskt varit riktigt bra, ALLT FÖRUTOM MATTEPROVET DET VILL SÄGA. Haha, vad är grejen med att jag gillar CAPSLOCK idag? Fick en riktig dipp i mitt annars superglada humör där efter la prueba de matemáticas men tog mig mer eller mindre samman och slutade tycka synd om mig själv när jag kom hem. Tänkte att det är ju ingen som har dött eller någonting / the end of the world / det värsta som någonsin kommer att hända och efter det så kändes det mycket bättre i alla fall. Ska i alla fall lista alla bra saker dagen inneburit, bara för att man behöver påminna sig om alla bra saker som faktiskt händer varje dag.
 
*Det är fredag och fredagar är alltid lyckodagen nummer ett! 
*Från och med idag är det höstlov som sagt som jag är svintaggad inför!
*Fått förra månadens lön in på mitt konto, OH YEAH.
*Efter att ha sparatsparatsparat och inte shoppat någonting på många månader ska jag iväg och shoppa i helgen. Vill ha ett par vinröda byxor och två peplumtoppar bland annat!
*Fick ett riktigt bra resultat på mitt första filosofiprov idag. Ska ta fram det i veckan för att peppa mig lite om jag känner den där deppen över matteprovet återvända.
*VI ska någon gång snart byta ut och fxa i mitt rum. Köpa ny säng, tv och så vill jag sätta upp nya tavlor. En med egna bilder som jag ska framkalla, en på en världskarta (som jag ska sätta nålar på ställen där jag redan varit i en färg och ställen jag vill besöka i en annan) och även en större New York-bild. Den senare har inte blivit av ännu dock för att jag inte hittat någon riktigt bra som jag fastnat för. Det är mycket möjligt att jag har lite orimligt höga krav att jag ska hitta en tavla som tar mig med storm typ. Haha.
*Jag nämnde igår att jag skulle fira lite att det den här veckan äntligen var avklarad & det ska jag göra med chokladglass. Kommer bli så GÖTT.
*Mitt abonnemang går ut om två månader så då ska jag skaffa ett nytt, byta ut min gamla mobil som inte fungerar så bra vissa dagar och dessutom få en fin liten Iphone på köpet.
*Lyssnade på Hanapees Lajvblogg (en dag för sent dock) och man blir alltid lika glad av henne. Hon verkar vara en så otroligt skön, rolig och framförallt en människa med bra åsikter och värderingar! (Jag orkar inte lyfta på rumpan och hämta min mobil för att smsa, men gissar att det var du Amanda som kommenterade där om klassen som hade temat "krossa papriarkatet"? Annars var det då allt lite lustigt!)
*Jag har velat se miniserien Torka aldrig tårar utan handskar sedan första avsnittet kom ut för lite mer än en vecka sedan. Och nu har jag äntligen all tiden i världen. Har hört så mycket bra om den så ska kolla och NJUTA.
Postat av: Amanda

HAHA! vad pinsamt, ja det var jag som skrev det :)) justdet man kan se kommentarerna nu när man kollar på dom efteråt? det är fett bra ju, så man ser vad det är hon svarar på och så hehe.. Orkar inte att hon typ inte fattade för att jag skrev krossade paprikor och händerna i stället för i händerna.....hon verkade inte så impad........ Nu måste du ju lyssna på podcasten också!! nästan samma grej ju som lajvblogg ;)

2012-10-27 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback