Nu blir det ett par timmars helg för min del innan nästa skolvecka startar

Datum: 2012-10-21 Tid: 19:13:15
För det första: hahaha, virrpanna jag är ibland alltså! Som rubrik på förgående inlägg råkade jag skriva söndag (vet inte varför egentligen, kändes väl som söndag eller något) istället för lördag. Och så såg jag att det blivit ett par stavfel och lite konstiga formuleringar på de senaste inläggen. Har väl inte varit sådär jätteuppmärksam på vad jag skrivit på senaste tiden. För det andra kom jag hem för någon timme sedan. Har hunnit äta både middag (lunch?) och chokladtårtbiten som jag fick med mig hem från jobbet. Det var en gullig förälder som ville bjuda personalen på tårta, men då var det bara jag och tre andra kvar eftersom vi skulle stänga om en halvtimme. 
 
Det var riktigt skönt att komma hem idag! Var inte sådär superpigg efter jobbdagen igår, har ju inte hunnit sova ikapp sömnen som jag missade i veckan och sedan stack jag iväg och träffade kompisar nästan direkt efter jobbet. Var dock duktig och gick runt elva, så fick sju timmars sömn ändå. Men i alla fall, nu börjar min helg på riktigt. Man får vara glad för det man får, även om det bara är ett par timmar! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback