Inspirationsbomb

Datum: 2012-10-08 Tid: 18:59:14
Åh, älskar dagar då man bara vill gå fram och krama någon okänd för att sprida lite av den glädjen man har. Sovmorgon, fick sluta tidigare, blev klar med min litteraturessä på lektionen så ägnade bara en halvtimme hemma till att korrekturläsa och finslipa innan jag skickade in den flera timmar tidigare. Dessutom har vi studiedag imorgon och jag har gett mig själv ledigt ikväll, kan dagen bli bättre eller? Ska ta och fixa tacos, någon god liten efterätt och så ska jag och mamma ha massagestund till tvn. 
 
Postat av: Heidi

så fina bilder! den med våfflan såg farligt god ut! :D

2012-10-12 @ 11:29:37
URL: http://marshmallowforest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback