Inspiration

Datum: 2012-10-06 Tid: 19:59:59
Alltså jag är världsbäst på att skjuta upp saker och lura mig själv, har sagt i flera timmar att jag bara ska göra en liten sak och sedan sätta igång med svenska uppsatsen men nej... hur motiverar man sig själv att plugga på en lördag egentligen?
 
I alla fall just nu...
...sitter jag och undrar hur man säger ett rädd lejon egentligen (för det går liksom inte att uttala!?)
...irriterar jag mig lite smått på alla som lever genom facebook, uppdaterar om varje liten (med betong på liten) sak som händer deras liv. Förlåt men jag bryr mig faktiskt inte om att du ääääääntligen hittade din kameraladdare, att du inte har någonting att göra eller att den här dagen suger osv. Och statusar som går ut på att be någon dra åt helvete (på ett kryptiskt och icke namgivande sätt) ska vi inte ens tala om.
...har jag fastnat  för den koreanska låten Gangham style. Den är ju bara sÅ rolig att dansa/sjunga/allt till.
...är jag lite förvirrad över vad One direction menar med "tonight let's get some and live while we're young". Om de menar det första som jag tänker på när jag hör den där meningen så är det kanske lite olämpligt med tanke på att det är många småtjejer som lyssnar på deras musik.
...önskar jag att dygnet minst hade 32 timmar. 24 timmar är alldeles för lite när man ska sova minst 8 av dem och när resterande bara flyger iväg.
...vill jag ha sätta upp en världskarta i mitt rum och ha två olika färger med nålar på den. Ena färgen visar var i världen jag har varit och den andra var jag vill åka. Har pratat om det jättelänge men aldrig kommit för att faktiskt göra det.
...Inspireras jag av Sandra Beijers (niotillfem) fina och mysiga heminredningbilder. Ska ta och spara ett par på datorn i en mapp till när jag flyttar hemifrån och själv ska inreda.
Klicka här för att komma till bildkällan och det ursprungliga inlägget med ännu fler bilder.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback