If I stay and where she went

Datum: 2012-11-01 Tid: 18:52:39
Tror att det var i somras jag tipsade om den här boken, men måste bara tipsa om den igen ifall ni missade den då. Läste i alla fall om den imorse (kom på då att det var verkligen var länge sedan jag hade tid att bara sätta mig ner och läsa) och den är så otroligt underbart bra! Får seriöst rysningar (och tårar of course, lite omöjligt att inte få det när man läser den här boken) var och varannan sida. Det finns flera olika delar av den här boken som jag bara älskar! Så sorgligt, så fint, så glädjefyllt.
 
Igår hämtade jag dessutom ut en massa böcker från biblioteket, så då kan jag läsa om tvåan också (som är precis lika bra som ettan!). Haha, Johanna bara tittade på mig som jag var galen när jag försökte få ner alla tolv böcker i tygkassen jag hade med mig. Försvarade mig med att alla inte bara var mina, tills jag såg att alla faktiskt var till mig hehe... Så ja, det är mycket möjligt att jag är lite småknäpp. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback