There's a first time for everything

Datum: 2012-11-10 Tid: 19:03:07
Vaknade faktiskt för en gångs skull helt utvilad imorse, vilket var superskönt! Tror jag sov lite mer än 10 timmar inatt, så man kan verkligen säga att jag kommit ikapp med den förlorade sömnen nu. Vid 10 begav jag mig in till stan för att träffa Erika och äta Brunch. Har aldrig ätit det tidigare så det var första gången. Det stället som vi gick till hade nog dock mer som en hotellfrukost med massa olika mackor, pålägg, yoghurt, flingor och müsli, te, juice och pannkakor. Stället hette i alla fall Café String (haha, namnet är lite småkonstigt) och var riktigt mysigt med lite retro- och second hand inredning. Både jag och Erika var sugna på pannkakor så det var ju tur att de hade det i sin brunchbuffé, blev som en god efterrätt!
 
Planerna för ikväll är fortfarande lite osäkra. Vet inte om jag ska träffa kompisar eller om det kommer att bli för mycket i och med att jag fortfarande har nackspärr. Men hur som helst så får ni ha en fin lördagskväll!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback