Lite om vad som hänt senaste dagarna, uppskattning och min läskigaste upplevelse någonsin

Datum: 2012-11-29 Tid: 23:13:09
Dagens instagrambild på första snön den här vintern.
 
Först och främst ber jag om ursäkt för den hemskt dåliga uppdateringen (börjar bli mer en vana än ett undantag att skriva det här haha), men har inte riktigt samma lust att blogga som förut. Dessutom har det hänt en hel del saker den här veckan som verkligen gjort att jag omvärderat allting (låter klychigt men så är det). För att sammanfatta det kort så satte jag en brödbit i halsen i måndagsmorse och fick verkligen inte ut den hur mycket jag än försökte. Jag fick känna på hur det kändes att kvävas och det var helt ärligt bara tur att jag lyckades få ut den till slut.
 
Har gått runt med känslan att jag lika gärna kunde ha dött i måndags. Chocken och rädslan har dessutom gjort att jag mer eller mindre varit skakis hela veckan. Även om det nu mer känns som en dröm än något som faktiskt hände för ett par dagar sedan. Har inte alls pluggat lika mycket som jag borde ha gjort den här veckan, men har för en gångs skull fokuserat på vad jag ville och inte bara vad jag borde gjort. För det skrämmer verkligen skiten ur mig att jag kanske inte hade haft den chansen mer. 
 
Skriver detta med en klump i magen för det var verkligen det läskigaste jag varit med om. Att inte kunna andas och inte kunna göra något som helst åt det. Som tur var gick det ju bra, men det jag vill säga med det här är väl att ta hand om dem ni älskar lite extra, uppskatta allt ni har och våga göra allting ni vill men kanske är lite småskraja inför. Man ångrar inte det man gör utan det man inte gör.♥♥♥
Postat av: Elin

Sluta äta bröd Jessica:( Vi vill ha kvar dig! SAKNAR DIG <333 (vi måste skypa snart)

Svar: Haha Elin, söt man kan vara! Saknar dig också massor! Absolut säg bara till när du kan! :D <3
Jessica

2012-12-01 @ 03:33:30
URL: http://lakeoswego.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback