Lite av en otursdag

Datum: 2012-11-06 Tid: 18:27:19
Hej på er! Är inte så värst glad idag tyvärr, har vart lite av en otursdag denna tisdag. Är bara så himla trött så allt känns ungefär 10 gånger jobbigare. Glömde min mobil hemma imorse (första gången någonsin tror jag) så har verkligen känt hela dagen att någonting saknades. Skrev en timme på mitt engelska tal under håltimmen idag och sedan när jag sparat, klickat ner och ska skicka till mig själv så finns inte dokumentet på datorn någonstans. Frustration var bara förnamnet. Har varit en hel del massa andra saker också, som att jag fick en varning om frånvaro (ska man inte ens kunna vara sjuk utan att behöva stressa över de där jäkla 5 procentena?), att det tog mig TVÅ timmar att ta mig hem, stått ute i kylan och frusit röven av mig i en och en halv timme eftersom att det var totalt KAOS i tågtrafiken, såklart. Dessutom började de hoppa över en station och sedan en till, så stod där och var lite rädd att jag inte skulle kunna kliva av på min station. Vet inte riktigt vad jag hade gjort då, antagligen fått fråga om jag kunde låna någons mobil och ringa pappa. Bara det att jag inte kom ihåg numret. Känner mig verkligen handikappad utan min mobil, lite läskigt faktiskt! 
 
Nu måste jag sätta igång och skriva klart på mitt tal och öva in det. Känns lite hopplöst för tillfället om jag ska vara ärlig. Vill bara lägga mig ner och gömma mig under täcket, glömma denna dag och sova hela morgondagen. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback