Breaking dawn - part two

Datum: 2012-11-17 Tid: 10:13:00
Hejhej! Känns som det var evigheter sedan det var någon regelbunden uppdatering här, men får väl säga att jag har varit upptagen med my precious (i)phone.
 
Slutade sent igår, träffade Elis på bussen (woho sällskap, inte ofta det händer nuförtiden, ingen åker samma tid som jag), han följde med hit och åt och sedan skulle jag åka in till stan igen för att kolla på bio. Vi såg Breaking dawn - del två, och även om jag inte tyckte om att de hade "dämpat ner" alla reaktioner i filmen och att den hoppade så snabbt från en scen till en annan (är nog lite svårt att förstå allting om man inte läst böckerna) så ÄLSKADE jag tvisten. Alltså den var ju verkligen genialisk. Inte precis någonting man kommer glömma i första taget. Satt där och var helt chockad och bara gapskrattade på samma gång då en av mina kompisar verkligen fick panik. Innan när Tova berättade om hennes kompis lillasyster som hamnat i chocktillstånd och varit tvungen att åka till sjukhuset efter att ha sett den här filmen så lät det hur konstigt som helst men nu efteråt kan jag väl förstå det lite mer, det kändes lite som att mitt hjärta stannade där ett tag.
 
Förresten hur söt är inte en lilla tjejen som spelar Renesmee?
 
Började skriva på det här inlägget inatt när jag kom hem, men det var så sent att mina ögonlock inte klarade av att hålla sig uppe längre. Det fick helt enkelt bli ett morgoninlägg istället! Idag väntar jobb för min del, sedan ska jag ha en riktig myskväll och en imorgon väntar en lång sovmorgon. Ni får ha en fin dag!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback