Äntligen fredag

Datum: 2012-11-23 Tid: 18:49:13
Egentligen har jag ju alltid "äntligen fredag"-känslan varje vecka, men idag var det verkligen extra skönt med helg. Fick ett mindre migränanfall igår som gjorde att jag direkt jag kom hem drog ner rullgardinen, stängde dörren till mitt rum och la mig och sov i ett par timmar. Har inte fått bekräftat att jag har haft migränanfall förut (även om vi har misstänkt att jag kan ha haft mindre sådana ett par gånger innan) men nu stämde i princip alla symptom så det var säkert det. Och idag har det fortsatt sedan min första lektion imorse (dock inte alls lika svår, gick helt okej att vistas i ljuset t.ex.).
 
Slutade tjugo minuter tidigare idag från matten men missade helt att kliva av tåget och råkade då hamna på slutstationen istället så kom hem senare än vanligt ändå. Haha, om det inte hade varit så mycket folk på tåget hade jag nog skrattat åt mig själv. Nu sitter jag och äter choklad som smakar som rosa skumtomtar inuti och ska sätta mig och skriva mitt svenska tal. Roligare än så fredag blir det inte denna vecka, trevlig helg på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback