Another wednesday in the middle of the week

Datum: 2012-11-14 Tid: 21:21:18

Hola! Skriver från min iphone nu. Sitter med en kopp te i handen, mandarin, banan och glass (min hals JUBLAR, c-vitamin och kyla på samma gång. Heaven on earth typ). Har jag sagt att jag älskar min nya mobil? Jag är seriöst kär i den, haha. Fick dessutom hem ett par av skalen som vi beställde iförrgår (inga av mina dock, tråkigt nog) så nu kan jag ta med den med mig överallt också. Lånar Saras skal än så länge och det är superfint (beställde samma fast i två andra färger) så är mycket nöjd!

 

Frågade min kompis om det märktes att jag blivit lite smått beroende av min mobil eftersom att jag svarade så snabbt på sms numera, haha. Och svaret blev ett ja. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback