With my back against the warming sun

Datum: 2012-06-07 Tid: 23:17:22
Hallå, det blev en väldigt sen uppdatering idag! Har helt enkelt varit upptagen med andra roligheter och inte tillbringat så himla mycket tid framför datan. Har umgåtts med min kära syster idag, vi spelade bland annat när & fjärran, vilket var extra roligt eftersom att det gick riktigt bra! Sedan när Elis kom så fikade vi och spelade lite mer. Jag och Sara har även varit och kombinerat fototur med kvällspromenad i en och en halv timme (även om det blev mer av den förstnämnda varan). Har även börjat lära mig lite grekiska ord och fraser (kan bara skriva på grekiska, lite prefix, baser och lånord annars) och även lite kinesiska. När pressen att man måste lära sig och måste plugga är borta så tycker jag att det är jätteroligt att plugga språk! Min syster är också en riktig språkmänniska och det är här man verkligen märker hur lika vi är.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback