Sommarlov

Datum: 2012-06-12 Tid: 15:19:47

Så var ettan över och jag har nu officiellt sommarlov! Fasen vad skönt♥ Ska se till att ta vara på varenda minut av detta lov, speciellt den här veckan innan jag börjar jobba.

Jag hade tänkt visa bilder på vad jag hade på mig idag, men eftersom att jag bara hann kliva av bussen innan det kom en regnskur så är det nog inte särskilt troligt att det kommer att bli tillräckligt fint väder för att ta några bilder idag. Har regnat ett bra tag nu (och inte så lite heller) och bara för någon minut sedan så hördes världens smäll och hela rummet lystes upp av blixten. Höll nästan på att ramla av stolen för att det lät så högt och kom så plötsligt, haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback