När helgen nästan är över

Datum: 2012-06-03 Tid: 22:19:26
Herregud vad helgen gick fort - som vanligt alltså. Tiden bara flyger förbi när man har roligt! Har dock inget emot att söndagen redan är över eftersom att veckan som kommer varken kommer att innehålla mycket plugg eller lektioner. Jag börjar sent och slutar tidigare och sedan lite roliga planer på det! Min kompis student, bio, fika i stan med vänner och lite annat, än så länge.

Idag har jag mest umgåtts med min bästa kompis, men även hunnit läsa lite längre i boken Niceville som jag började att läsa häromdagen ( & som för övrigt är riktigt bra!). Jag har dessutom suttit ett par timmar med mamma och valt ut bilder från resor, bröllop, studentfika, somrar, jul och nyår de senaste fyra åren som ska framkallas. Jag ska även framkalla 6-9 lite större bilder från New York, Florida och London som jag ska ha i trebildstavlan ovanför min säng. Det kommer bli riktigt bra tror jag & så kan jag ha ett antal att byta mellan.
Bilder från London, sommaren 2011

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback