GODMORGON

Datum: 2012-06-02 Tid: 13:35:12
Egentligen räknas det här väl som eftermiddag redan, men eftersom att jag gick upp för bara ett litet tag sedan så är det fortfarande morgon för mig! Kom hem lite innan tre imorse så när jag skulle gå och lägga mig hade det redan börjat ljusna igen. Kanske inte så konstigt att jag är jättetrött nu då? Har i alla fall hunnit äta (en inte så nyttig) frukost. Fanns så mycket gott kvar från igår så det blev philadelphiaost med gräslök på baguette & digestivekex, vindruvor och saltade nötter. Jag åt i alla fall inte tårta till frukost - vilket jag kunde, eftersom att det finns två-tre olika sorter kvar.
Postat av: william

cool bild:3

2012-06-02 @ 13:56:22
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback