Dag två avklarad

Datum: 2012-06-19 Tid: 15:27:45
Jaha, då var dag två på jobbet avklarat då! Kom hem för en liten stund sedan, hur trött som helst (jag har hört att kliva upp klockan sex varje morgon kan orsaka sådant, haha) och ont i händerna. Är glad att vi fått gå runt två de här första dagarna för att det tar ju lite tid att ta sig hem också. Idag har jag och två andra tjejer städat och målat ett helt rum (det var inte så litet heller) tills det var på snudden till perfektion. Vi ska fortsätta måla ett annat rum och matsalen imorgon.

Det kom fram två småtjejer idag och sa att jag hade fina byxor (hade på mig mammas stora målarbyxor), fint ansikte och fint hår. Bara sådär. Åh, vad jag skulle vilja arbeta med barn de här tre veckorna istället. Hoppas på att kunna söka något vikariat nästa år!

Jag i min målartröja som ska slängas efter jag jobbat klart & lite färg på handen som inte går bort. Den andra handen ser dock värre ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback