Boktips - If I stay

Datum: 2012-08-02 Tid: 12:05:52
Var väldigt länge sedan jag skrev ihop ett boktips här på bloggen, så här får ni ett. If I stay heter den och är (som ni kan se) skriven av Gayle Forman.
 
Boken handlar om 17-åriga Mia som förlorar hela sin familj i en bilkrasch och hamnar i koma. I boken får man läsa mycket om vad som hände innan kraschen, lära känna hennes familj lite och får veta mer om hur hennes liv var innan. Det är mycket sorg i den, men även lycka och glädje. För Mia handlar det mest om att göra ett val efter de förödande konsekvenserna bilkraschen har haft på hennes liv och sin familj. Det handlar om valet att försvinna eller stanna kvar.
 
Jag gillade den här boken riktigt mycket, finns en tvåa också som även den var bra! Fyra av fem toasters får den i alla fall av mig!♥
Postat av: bbaraaelin

sv: japp de var de :D samma här , njuter i halmstad trots de någorlunda vädret :)

2012-08-02 @ 13:20:35
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: Fredrik Branting

Sv: Heej Jezzzica :D

Hahah aa bilden på cykelgubben var allt kul! Tog faktiskt bild på ett par andra cyklister ur fönstret men ingen blev lika bra. ^^ Vad kul att du ska följa bloggen, blir glad på riktigt faktiskt! hehe :))

ps. Glad sommar :D
ps nr 2. Åk som utbytesstudent! Eller jag kan kanske inte uttala mig om hur det är ännu.. x) Men inom en månad då jag knatar runt på ett Highschool lär du se om jag trivs!

2012-08-02 @ 15:28:24
URL: http://fredrikbranting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback