Happy New Year!

Datum: 2012-12-31 Tid: 13:56:56
Sista dagen på 2012 idag då. Läskigt vad åren går fort egentligen. Nu har nedräkningen till USA börjat på riktigt och även alla dessa "nästa julafton/nyår/någons födelsedag kommer jag inte vara i Sverige" (fast mestadels är det folk som säger det till mig istället för att det är jag som säger det, haha). Ikväll ska i alla fall firas med mina vänner. Först handla, sedan middag och sedan vet jag inte vad vi gör faktiskt. Har inte riktigt koll på vilka det är som kommer heller men det blir nog drop in under kvällen. Ni får ha ett fantastiskt fint avslut på 2012 och superbra början på 2013 i alla fall så hörs vi nästa år! ♥
Postat av: Emma Lannebrink

Goooott nytt år!

2012-12-31 @ 16:20:08
URL: http://adhdochfoto.se
Postat av: Elin

sv: tack desamma! jag ska fira med några goda vänner självdå? :)
kram!

2012-12-31 @ 16:28:57
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback