Godmorgon världen

Datum: 2012-12-22 Tid: 13:43:35
Tänkte bara uppdatera snabbt om lite av vad som hänt i veckan (annat än pluggmaratonet jag fick tvinga mig till varje dag sedan i lördags). Men nu är det äntligenäntligen jullov, hallelujah!

Kom hem sent inatt och gick och la mig ännu senare så jag är minst sagt trött och har bara segat hela morgonen i sängen och ätit frukost framför en mysig film. Har inte så stora planer idag annat än vila upp mig, skriva klart mitt CV och så ska vi klä granen också. Imorgon däremot blir det julklasshopping tillsammans med min syster. 
Vi fick julbord i skolan i veckan och jag blev faktiskt riktigt förvånad över hur bra de hade gjort det vegetariska (julmat brukar annars inte vara en riktig hit hos mig). Det var supergott med falafel, minisojaorvar, rotfruktsgratäng till och självklart vörtbröd till det (♥).
Träffade min fina Erika för en fika efter skolan i torsdags. Var såklart jättemysigt att träffas, vi hittar så sällan tid som passar, men nu passade vi på sista dagen som gick innan det nya året. Kom ihåg att jag tog kort på det här förra året också. Men de här stjärnorna och julbelysningen överlag på drottninggatan är så himla mysig. 
Gårdagens instagrambild på mig och Johannisen. Vi åkte hem till Max tillsammans med ett par andra och där blev ett litet firande av att vi äntligen har jullov. För det är vi sjukt värda.
Startade kvällen med middag, vilket blev tacos som ni ser här. Var sjukt misstänksam på att ha banan i (framförallt med tanke på tacosåsen liksom) men var ju tvungen att prova det bara för att, och ja det var faktiskt inte så dumt. I det stora hela var det en väldigt bra kväll med mys, fina människor och massa skratt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback