Dagens viktiga sysselsättning

Datum: 2012-12-27 Tid: 20:28:00
Vad jag skulle göra idag: skriva klart CV, gå ner med CV:et till affären, skriva klart ansökningsbrevet till stipendier, leta information till historian (revoultionen i Mexico) och börja med presentation till svenskan.
 
Vad jag har gjort idag: skrivit klart CV, läst en himla massa utbytesbloggar och själv skapat och fixat på min egen.

Känns lite som att jag vill ge mig själv en high five eller en klapp på axeln för att jag verkligen gör det jag tänkt och spenderar min lediga tid väl, haha. Men ändå, man behöver ju lite göra-precis-vad-jag-vill-även-om-det-inte-är-så-vettigt-tid och det har minst sagt varit skönt! 
Postat av: Nathalie Nyrén

Supere fin outfit :)

2012-12-29 @ 12:41:18
URL: http://nattstad.se/nathalienyren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback