Antagningsbrev från explorius

Datum: 2012-12-17 Tid: 20:04:32
Jag brukar egentligen inte berätta saker förrän de är bestämda och officiella till 100%, men nu kan jag inte hålla mig ifrån att berätta. Satt alldeles trött, halvsov och orkade inte ta tag i plugget när mamma kom hem med antagningsbrevet från explorius (jo, det är så att jag var på intervjuv förra veckan. Var himla passande att den var bestämd på torsdagen vilket även var dagen som jag blev frisk från influensan! Kändes lite som ett tecken där eller något).
 
Intervjun var så himla mysig och bra tyckte jag, hade lätt velat göra om den! Har haft lite kontakt med tjejen som skulle intervjuva mig under förförra och förra veckan och hon var så himla gullig och trevlig. Intervjun gick i alla fall väldigt bra, pratade om en massa saker om USA (vad finns inte att älska med det liksom, om man är en (möjligen) blivande utbytesstudent), besvarade en massa frågor och så ställde både jag och mamma och pappa en del också. Hon sa att mina svar var väldigt bra och skulle tydligen vidarebefodra ett par av mina "tips" till andra utbytesstudenter (sånt är ju alltid roligt att höra). Nu är det två veckor innan slutgiltiga svaret ska in. Det är lite komplicerat, men jag håller alla tummar och tår på att det blir ett ja-kryss i den där rutan. 
 
Nu måste jag ta tag och plugga filosofin inför morgondagens prov. Sista provet i ämnet innan slutbetyget dessutom så måste få A på det för att säkra mitt betyg! Ingen press där inte... Bara tre dagar till julavslutningen nu, min pluggmotivation för tillfället ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback