Höstens vill-ha-lista 2012

Datum: 2012-08-21 Tid: 17:42:32
Förra året vid den här tidpunkten gjorde jag en vill-ha-lista till hösten. Vet inte riktig om det är nödvändigt att göra en till i år eftersom att jag har tänkt att jag inte ska shoppa alls mycket utan istället spara så mycket som möjligt. Men jag har ju ändå lite som jag inte köpte förra året och även lite nytt som jag vill ha så kan lista det såhär istället (tror att det framgår ganska lätt av listan att mina favoritfärger är svart och vitt och olika nyanser av rött och blått, haha).
 
Röd och blå kavaj, stumpbyxor med små hjärtan på, mulberry liknande väska, burgundyfärgade byxor, vit och blå halvlång bustier, assymetrisk långklänning i mörkblått, rött och svart, vinröda och USA-mönstrade Converse, röd skinnjacka, röd chanel liknande väska och en stor svart chanel liknande väska. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback