Gårdagen

Datum: 2012-08-08 Tid: 17:39:54
Kom hem från Ellen vid två idag, precis lagom till lunchen. Vi sov aldrig på hennes tak inatt eftersom att det regnade men det var ju nästan lika mysigt att sova i sovsäckar i hennes vardagsrum också, så det var inga större problem. Det blev i alla fall grillning, ett par filmer och även fotboll mitt i natten i mjukisbyxor och tjocktröjor. Dock så var det precis efter att vi hade smällt i oss godis, chips och tårta, så sådär jättemycket springande blev det ju inte direkt haha. Både jag och Tova somnade någon timme under en av filmerna så när det väl var dags att sova så var jag helt klarvaken och var vaken i mer än en timme tror jag efter att de andra somnat.
 
Nu ska jag i alla fall ut och övningsköra med pappa i regnet och sedan är jag sugen att titta på några avsnitt av vänner. Vi hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback