Fullspäckad dag med ärenden och fredagsmys

Datum: 2012-08-10 Tid: 21:58:35
Perfekt för fredagsmys: Psych & egen variant av cookie dough glass.
 
Varit iväg nästan hela dagen och uträttat en massa ärenden idag, vi åkte runt klockan två och blev borta tills sju, så det tog ett bra tag! Har bland annat varit till Specsavers för synundersökning och köpte ett par glasögon som jag ska ha när jag pluggar och även ett par snygga solglasögon. Gick in på H&M och köpte två riktigt fina kavajer och efter det bar det av till ett antal till affärer. Vi skulle köpa present till min kusin som fyller år imorgon så var inne på Toys R us för första gången på jag vet inte hur många år.
 
Kände mig urgammal när jag gick runt där och bara "på min tid..." (haha, hur gammal låter man inte när man säger så liksom?). Jag vet inte hur det var med er men när jag var liten och lekte med barbie & bratz så var de inte utklädda i maskeradkläder och hade fransk mustasch. Just sayin'
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback