Next up

Datum: 2011-03-19 Tid: 14:18:37

En kompis visade mig en rolig app i tisdags och vi tog ett par roliga foton i den här tecknings-stilen.

Bunkrade upp med den absolut godaste mörka chokladen jag smakat och en påse gott & blandat igårkväll klockan åtta framför ett avsnitt av Vampire diaries. Ooh, vad spännande och bra det var! Plugget fick vänta tills idag istället, kände att jag verkligen behövde en stressfri kväll som jag inte haft på ett bra tag. Dock blev det en tidig sänggång eftersom att jag var så himla trött och hade en liten föraning av huvudvärk. Skolveckan sätter verkligen sina spår. Snart åker skinnjackan på och det bär iväg till gymmet för dans, härligt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback